piątek, 22 stycznia 2021

Jubilat

Jeszcze wczoraj pancia mi wyliczyla, ze dzisiaj mam szescdziesiat ludzkich lat, czyli pieskowych jedenascie. Jakby nie patrzec, jestem najmlodszy z naszej trojki. Piec lat z pancia i panem - to sie liczy, a nie moje narodziny na ulicy nieprzyjaznej kanaryjskiej wyspy. Chetnie swoje urodziny swietowalbym 13 grudnia, kiedy przed piecioma laty pojawilem sie w swoim prawdziwym i jedynym, kochajacym domu. 




Dinusiu umilowany, jestes naszym Skarbem. Jestes naszym najwierniejszym Przyjacielem i pragniemy Twojego Szczescia, ktore jest i dla nas wielka radoscia. Jestes madrym, rezolutnym, wrazliwym pieseczkiem, bardzo wiele dobrego nas nauczyles  w ciagu tych pieciu lat. Uratowales nasz zwiazek, bo kazdy piesek na swiecie chcialby zyc w pelnej rodzinie, a Ty dawales nam wyrazne sygnaly, ze pragniesz tego calym swoim kochajacym serduszkiem.  Dziekujemy Ci za to Dinusiu :)

Zyczymy Ci dalszego zdrowka i tego, aby Cie ludzie kochali i podziwiali Twoja urode i madrosc tak, jak dotychczas to czynia.  Niechaj Ci swiat pachnie przyjaznia i serdeczna tolerancja. Takie zapachy sa najpiekniejsze, prawda Dinusiu? :)  A ten torcik czym pachnie? :))


STO LAT  nasz ukochany Pieseczku!



14 komentarzy:

  1. STO LAT ZE SREBRNYM PYSZCZKIEM ALE Z ZIELONYM SERDUSZKIEM. Szkoda, ze torcik jest tylko zdjeciem-n a l e z y sie prawdziwy! Hau, hau!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na torciku to mi tak bardzo nie zalezy, jak na suchym przysmaku z plucek, ktory pancia mi czesto kupuje. Dla mnie to prawdziwa radosc z rozgryzania, a dla pana to prawdziwa zgryzota. Zeby te plucka rozdzielic, to musi uzywac obcegi. No i czasochlonna ta robota bardzo. Ale oplaca sie! :)
      Dziekuje za fajne zyczenia, :) hau :) hau :)

      Usuń
  2. Witaj Alenko.
    Niech Dina żyje w zdrowiu, bo radości ma wiele przy tak dobrej pani.
    Taki torcik sam bym spróbował.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michalku, Dino dodaje mi sil witalnych, a radosc ze wspolnego zycia jest obopolna :) Jeszcze spotkamy sie przy wspolnym torciku moj Przyjacielu; nie ma na to mocnych.
      Odpozdrawiam nie mniej serdecznie :)

      Usuń
  3. Betqpa piękna, gwarantuj przyjaźń z Dinusem, mam nadzieję, że będziesz miał dużo szczęścia.
    Wszystkiego najlepszego, Dinus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dinus i jego pancia zycza Ci duzo zdrowia i szczescia Himawan :)

      Usuń
  4. Czekamy na zimowe zdjecia najbardziej uroczego psiaka!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamieszcze zimowego noska na blogu. Zdazylam zrobic jego zdjecia przed nadejsciem pieknych, cieplych, prawie wiosennych dni :)

      Usuń
  5. Życzę dużo pięknych chwil, dni i lat dla Dinusia:-) Pańci zdrówka, sił i radości, by opiekowć się tym' Skarbem'. Jaki On podobny do mojego Baścia, pewnie tak samo kochany i mądry, więc rozumiem Cię Alenko. Takiej przyjaźni i wierności nie doświadcza się od ludzi....niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Daguniu, to najwspanialsci, najwierniejsi nasi Przyjaciele. Gdyby ludzie zechcieli sie tego nauczyc, swiat bylby samym Dobrem i Sprawiedliwoscia. Niestety - nie naucza sie, bo najpierw ludzie musieli by sie nauczyc psiej pokory.
      Mocno przytulam Daguniu :)

      Usuń
  6. Alenko kochana , serdeczności z głębi serca wysyłam ku Tobie i psi pięknej - Dośka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosienko, przesylam gorace przytulenia Tobie i calej Twojej Rodzince :)

      Usuń

Serdecznie dziekuje za Wasze odwiedziny i uwagi. Pozdrawiam :)