czwartek, 19 listopada 2020

Wszędzie razem

Nie wiem, jak Wam, ale mnie ten czas biegnie bardzo szybko. Szybciej ode mnie, choc w bieganiu jestem dobry. Zawsze, jak pancia rzuca pileczke, to jestem przy niej pierwszy. Wyprzedzam nawet mlodsze psy. Nie przyznaje sie, ze w styczniu stuknie jedenastka, bo po co to wszystkim rozpowiadac, jak tylko siwe wlosy naokolo oczu i nosa swiadcza o tym, ze  troche po tym swiecie sie nabiegalem. Od prawie czterech lat caly czas z pancia, choc z bieganiem pancia ma problemy, a to przez przebyta niedawno rwe kulszowa.  No to, jak sobie przypomne, dostosowuje swoje chodzenie do chodzenia panci, zeby jej nie bylo przykro, ze nie nadaza. W domu nie musze sobie tego przypominac, bo ciagle mam ja na oku. 

A w domu to jest odwrotnie niz na spacerze. Ja łażę za pancia, nie ona za mna. A jak sobie odpoczywa, to ja przy niej i tak sobie rozmawiamy. Pancia mi mowi jak cieszy sie, ze zlagodnialem. A mnie sie wtedy przypomina, jak bylem maly, to spytalem mamy, czy mnie nauczy byc zlym psem. Mama mi odpowiedziala, ze nauczy mnie byc wiernym i oddanym, a byc zlym naucza mnie ludzie. Miala racje; zanim poznalem pancie ludzie nie nauczyli mnie niczego dobrego, choc ja bylem dla nich dobry. Dopiero pancia mnie wyciagnela z tego poprzedniego zlego swiata, a teraz ja przy niej krok w krok.



Portrecik dla Malgosi? Prosze, na zamowienie. Moze to nie portret, ale na pewno ja ;)

6 komentarzy:

  1. No widzisz, Dinus, doczekales sie sprawiedliwosci. A jednak brakuje portretu dzielnego towarzysza swojej pani. Trzymaj sie w ten czas zarazy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje! Rzeczywiscie, juz w oczach widac prawie jedenastoletnia madrosc. Caluski dla Obojga M

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Alenki, nie było mnie tu 5 lat i 2 miesiące, trafiłam do Ciebie odszukując mój zapomniany i porzucony blog. Pozdrawiam serdecznie Dino , Twoją Pańcię , Rambo i Gosia z Poziomkowej Polany. gosicka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze Gosiu, ze odnalazlas swojego pieknego bloga. Juz cztery lata minelo, gdy rozmawialysmy na nim. Zycze Ci dalszego pieknego, spokojnego blogowania. Cieszy mnie, ze bedziesz kontynuowac je w swoim poziomkowym kaciku.
      Serdecznie Cie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. poziomkowa-polana2@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dinus kochany, Twoja pancia koduje, ale zapomina, ze Ty jestes odrebna, niezalexna i urocza osobowoscia i naleza Ci sie serdeczne zyczenia spokojnych, radosnych Swiat, a przede wszystkim duzo czulosci i usmiechow.WESOLYCH SWIAT!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze odwiedziny i uwagi. Pozdrawiam :)