czwartek, 21 maja 2020

Tylko spokój












Troche sie martwilem. No bo kto ma sie o pancie martwic, jak nie ja? Bardzo bolalo ja biodro, a spacerki trzeba bylo codziennie zaliczac. Robimy z pancia dlugie tury, do szesciu km dziennie. Martwilem sie ...










Kustykala, podpierala sie laseczka, myslala o nadchodzacej operacji wymiany biodra na sztuczne. Nie wiem, co to jest endoproteza, ale mowila mi o tym. Brala leki przeciwbolowe, martwila sie, a ja razem z nia. 

Dzisiaj moge juz spac spokojnie. Pancia poszla do lekarza ortopedy, skierowal ja na rentgena, a wczoraj przeczytala wynik i az krzyknela z radosci. Przeczytala mi: "zmian kostnych lub stawowych nie stwierdzono". Nie bedzie zadnej endo... czy cos tam! To bylo przemeczenie stawu i staw sie zapalil. Tak powiedziala mi pancia. Pani doktor przepisala leki. Jeszcze takie na odbudowe chrzastki i czegos tam jeszcze. No i po klopocie :) Wczoraj byl piekny dzien. Poszlismy, jak codzien, na dwugodzinny spacer, a pancia biegala ze mna, jak nastolatka; bez kustykania! Smiala sie, caly czas powtarzala mi, ze jest zdrowa jak ja. A jak pancia jest radosna, to mnie niczego wiecej nie potrzeba. 



I moge juz spac spokojnie. Tylko spokoj daje radosc zycia. 



9 komentarzy:

  1. Witaj Alenko.
    Masz szczęście, bo pewnie się w czepku urodziłaś.
    Dobrze, że Pancia ma się dobrze, a będzie jeszcze lepiej.
    Endoproteza, to taki sztuczny staw, kolanowy, biodrowy, etc...
    Wszczepiają, jak ten naturalny się zużyje.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  2. To miło, że psina tak się martwiła o pańcię...Całe szczęście, że wszystko skończyło się dobrze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dino jest urodziwy...bardzo podobny do mojego Baścia, tzn. ciut mniejszy , ale ubarwienie i mądrość ta sama💓
    Mam nadzieję Alenko, że zdrówko jest super, czego całym sercem Ci życzę.
    Pozdrawiam resztę Domowników:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klik dobry:)
    Życzę tej radości na zawsze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakby komentarzy było więcej pod tym artykułem to na pewno było by bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na 100 procent ten blog polecę mojej znajomej. Ona od bardzo dawna wchodzi na takie blogi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladnie to tak nie dokumentowac mojego zycia, a tylko produkowac sie na pozostalych blogach? Milosc to nie slowa a czyny!

    OdpowiedzUsuń
  8. broad for me. I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!
    This is truly an awesome bit of reading, not many blogs compare to the amount of clear info given away here for free!
    shopbymark

    OdpowiedzUsuń
  9. is possible to have received to say and also the way you've got presented by yourself. Really superior on you!
    Can you email me with any tips about how you made your blog look this cool , Id be thankful!
    Sarah Berger

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze odwiedziny i uwagi. Pozdrawiam :)