piątek, 4 marca 2016

Nie ma to tamto, Gosc ze mnie i czesc!

Ja nie z tych cykorow, co trzesa sie 
przed lada strzykawka. 
Trzeba bylo zaszczepic? Ilez to roboty!


Dostalem trzy zastrzyki w dupke, na trzy rozne psie choroby. Przedtem pani doktor mnie wypukala sluchawkami, czy serce, czy inne narzady dobrze funkcjonuja. Jasne, ze zdrowy! Na pytanie, jakiej jestem rasy otrzymalem odpowiedz, ze Kundelek. Jasnie Pan Kundelek! - wykrzyknalem - nie zalezy mi na szlacheckim pochodzeniu, bo to wszystko takie delikatne, wrazliwe, a ja, jak powiedziala corka mojej panci, nie taki z pierzynek i poduszeczek. Fakt, ze pancia mnie teraz rozpieszcza, jak tylko potrafi najlepiej i ja z tego korzystam, ale to tylko dlatego, ze nie potrafie powiedziec NIE ;)) Po szczepieniu dostalem taka zlota gwiazdke, na ktorej jest napisane: TOLLWUT GEIMPFT - 2016, co oznacza, ze jestem zaszczepiony m.in. przeciw wsciekliznie. Ale przed tym szczepieniem sie troche wscieklem na dwa psy, ktore weszly do przychodni z wielkim krzykiem. Ufffff, gdyby nie ta smycz ... co mnie zaczepiaja?! Teraz juz jestem zarejestrowany u weterynarza, mam tam kartoteke, a pancia dostala rachunek. Chciala mnie? Ma zaszczepionego, dzielnego psa, a nie takiego spod suki ogona! 

2 komentarze:

  1. no i elegancko,a mnie nie dawno ugryzl pitbull w noge,byl na takiej dlugiej smyczy,ale do tej pory noga boli pozdrawiam sliczna psia mordke,Pancia i Pancie rowniez przy okazji ulka

    OdpowiedzUsuń
  2. Urszulko, to nie byla wina psa, lecz nieodpowiedzialnej jego wlascicielki. Powinna za to odpowiedziec, aby nauczyla sie spacerowac z pieskiem pomiedzy ludzmi.
    Dziekujemy Ulenko za pozdrowienia,
    przesylamy wiele serdecznosci
    i podziekowan za odwiedziny
    w naszym domku :))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze odwiedziny i uwagi. Pozdrawiam :)