środa, 28 lutego 2024

Byle do wiosny

Jak to fajnie, że mieszkamy w śródmieściu. Lubię spacerować w zielonych okolicach, ale czasem chce mi się między ludzi. Wtedy daję znać napiętą smyczą i wymownym spojrzeniem, że właśnie w tę stronę powinniśmy się skierować, a nie w tę co zwykle. Pańcia mówi, że gdyby mnie nie znała ... he he 😉🙂

Wtedy idziemy na kompromis; najpierw w zieleni pod drzewami załatwiam swoje sprawy, a potem, już wyczyszczony i elegancki ruszamy do miejsc, gdzie nie wypada przykucać.  Czekam na wiosnę, na ciepłe dni, bez nagłego zachmurzenia i kropienia. Tego drugiego nie znoszę. Wczoraj było bezchmurnie. Ja się cieszyłem, bo byłem pewny, że nie będzie padać, a pańcia miała problem; zawsze boi się o moje oczy, gdy świeci słońce. Jakby mogła, kupiłaby mi okulary słoneczne. W zależności od pogody wymyśla trasy ocienione albo ze słońcem od ogona. Mój pan doktor tak powiedział i tak musi być. Dla mojego zdrowia i pańcinej spokojności. Z panem doktorem spotkaliśmy się przed dwoma tygodniami. Nie wiedziałem po co, ale po pięciu minutach oczekiwania w poczekalni się dowiedziałem. Obcinanie pazurów! Pamiętam ostatni taki zabieg jeszcze w Niemczech. Ludzie! Pańcia mnie tuliła i już nie pamiętam, ile pielęgniarek mi robiło ten niepotrzebny zabieg. Widziałem ich wokół mnie chyba ze sto. U mojego pana doktora było inaczej, choć podobnie wkurzająco. Po wymianie kilku zdań z pańcią dał mi zastrzyk, jakiegoś tam głupiego coś tam. Nie zasnąłem, ale ogłupiałem. Ocknąłem się w domu. Pierwsze kroki były koślawe, ale dość szybko się pozbierałem. Teraz już wiem, że warto było, że nawet takie krótkie ogłupienie ma swoje plusy. Łatwiej mi się chodzi, nie stukam w podłogę, no i wygląd się poprawił. Dobra nasza! Dowiedziałem się też od pańci, że przy tej okazji lekarz oczyścił mi zęby z kamienia. Dobrze, że nie wiedziałem o tym wcześniej, bo nie wiem, czy bym się na to zdecydował. Jednym słowem jestem odnowiony, galanty i wydaje mi się, że wygląd jakby jakiś młodszy 😎 No to cześć! 🐕🐾

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziekuje za Wasze odwiedziny i uwagi. Pozdrawiam :)