poniedziałek, 11 marca 2019

Jak u mamy

Mieszkanko to, jak zadne inne, zachwyca mnie swoim klimatem, aurą, ktora przypomina moj dom rodzinny. Jest takie zwyczajne, przytulne i bezpieczne. Przepelnione dobra energia pozwala mi i Dinusiowi spokojnie w nim wypoczywac. Oboje chetnie wychodzimy na spacery, bo i otoczenie domu nam sprzyja; mieszkamy tuz obok lasu. Codziennie zaliczamy z Dinkiem kilka kilometrow. Mieszkamy w dzielnicy zieleni, najbardziej zielonej w calych Gliwicach. Troszke ponad kilometr dzieli nas od pieknej naszej Gliwickiej Radiostacji. To prawdziwa przyjemnosc codziennie na nia spogladac. Dla mnie bardzo wiele ta piekna Pani znaczy. To przeciez moje dziecinstwo, moja mlodosc, moje w jej cieniu dojrzewanie. 


Jest wieczor, siedze przed komputerem, sluchamy z Dinusiem wyciszajacej muzyki dla pieskow, Dinus przy niej spokojnie zasypia na swoim ulubionym dywaniku. Szczesliwe psiątko, szczesliwa jego pańcia ...







Za godzine wychodzimy z Dinusiem na najkrotszy spacerek dnia, tzw. "obsikany", czyli ostatnie kropelki przed spaniem. Kolejny dzien poza nami. Uplywajacy czas odliczamy spacerkami; to bardzo miłe.

Wieczor, koscielne kuranty wybijają godzinę 
dziewiątą i melodię jej towarzyszącą. 
To tez miłe.

4 komentarze:

  1. Witaj Alu.Bardzo milutko mieszkasz::))A Dinus to kochany psiaczek ♥♥Podrap go za uszko::)z pozdrowieniami ☺Bardzo ładne miasteczko Gliwice,nigdy nie byłam ,ale zdjęcie mówi wszystko☺.Najważniejsze ,że jesteś szczęśliwa::))Serdeczności dla Was.Bardzo ładny obraz z kobietą::)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Alenko.
    Fajne masz urządzone mieszkanko, tylko pozazdrościć.
    No i Dinuś jest super psem.
    Byłem kiedyś w Gliwicach, ale w okolicach dworca, gdy w Bieszczady pociągiem jeździłem.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie urządzone mieszkanie, w stylu klasycznym, ale zarazem z zachowaną nutą minimalizmu. Nic nie jest przesadzone, bardzo oszczędna forma, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adriano, bylam u Ciebie. jestem zachwycona :) To jest wlasnie to, co kocham. Niebawem bede mieszkac we Wroclawiu i bedziemy urzadzac mieszkanie od podstaw. Wroce wtedy do Twoich pomyslow na urzadzenie pieknego, wygodnego mieszkania w stylu, jaki mi sie bardzo podoba. A teraz ide na Twojego bloga, aby napasc sie pieknem, jakie nam oferujesz. Dziekuje za odwiedziny u mnie, wiem, ze jeszcze sie spotkamy, zatem do zobaczenia, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Serdecznie dziekuje za Wasze odwiedziny i uwagi. Pozdrawiam :)