środa, 24 października 2018

W barwach Jesieni

Pancia to codziennie mi mowi, jak to dobrze, ze mieszkamy w Gliwicach.

Mowi mi, ze nigdzie nie bylo tak fajnych, jesiennych spacerow ze mna. 

No bo trzeba przyznac, ze to nie baju, baju.

W Haßloch bylo ekstra, duzo lasow i duzo po nich bieganiny, ale troche nudno,
bo bez ludzi, ktorych moglbym zaczepiac.

W Parku u Frycka Chopina bardzo duzo laweczek i ludzi z innymi pieskami.
Zawsze jest do kogo pysk otworzyc.

Jesli chodzi o Frycka, to calkiem calkiem wyglada w tej jesiennej oprawie.

Wskoczylem na jego pomnik i automatycznie przybralem jesienne barwy.

Zakochani; nie bede ich podgladal.

Odpoczne chwilke na cieplym kamieniu pomnika Frycka.

I rzuce okiem na jesien w naszym Parku Chopina. Mnie sie tu podoba, a Wam?

No! Juz czas do domku.

A domek wlasnie w tamtym kierunku.





14 komentarzy:

  1. Alenko - ale piękny i optymistyczny wpis !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie Haneczko droga :) Jesien jest moja ulubiona pora roku. To moje barwy i moj klimat, a ta polska, zlota to szczegolnie chwyta za serce. Sa ludzie, ktorych jesien przygniata, a ja wlasnie wtedy czuje, jak spada z serca ciezar upalow, ktore mi bardzo dokuczaja. Tegoroczne lato szczegolnie dalo mi do wiwatu, dzisiaj cieszy mnie kazdy powiew chlodu. Spacery z Dinusiem jesienia i zabawa z nim na dywanie z kolorowych lisci to prawdziwy raj :))
      Dziekuje za odwiedziny Haneczko, serdecznie Cie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Witaj Alenko.
    Lubię jesień i jej barwy, ale nie ma to jak jesień w Bieszczadach.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Michalku! Jesieni w naszych Bieszczadach zadna inna we wszechswiecie nie przebije. Dlaczego mi sie wydaje Michalku, ze w przyszlym roku sie tam spotkamy? :) :) :)

      Usuń
    2. Witaj Alenko.
      Pewnie taka nasza karma, w którą wierzę.
      Pozdrawiam i zapraszam.
      Michał

      Usuń
    3. Ja tez w nia wierze Michalku; i oby nasza wiara pozwolila nam sie znowu spotkac na bieszczadzkiej poloninie :) Sle serdecznosci Wedrowcze :)

      Usuń
  3. Witaj Alu..Witaj Dinusiu♥☺ Piękna jesień,też uwielbiam .Nawet jak mam kilka dużych worów liści do zgrabienia ,nawet jak leje...uwielbiam jesień.Ogólnie każdą porę roku::)Fajny spacerek z pieskiem.Nasz Cyganek często wspominany ,niestety już nas nie pocieszy.Jeszcze tęsknimy i nie planujemy do lata żadnego zwierzaczka,a jak już to kotka. Pozdrawiam Alu Serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierze Ci Danusiu, ze tesknisz za swoim Cygankiem. Wiesz Kochanie? Wraz z Dinusiem otrzymalam jego testament. Taki jest zwyczaj w Niemczech przy adopcji zwierzatka ze schroniska. Ilekroc czytam ten testament, oczy wilgotnieja. Czytam m.in. "Gdy odejde kiedys do pieskowego nieba, nie mow, ze juz nigdy zadnego pieska nie przygarniesz. Jest ich wiele, ktore chcialyby byc tak szczesliwe przy tobie jak ja ..." Wez kotka Danusiu. Jak najszybciej, bo na Ciebie on juz czeka i kazdy dzien dla niego jest tesknota za Toba. Wez go Danus ... (serce)

      Usuń
    2. Alu już rozmawialiśmy o kotku☺ Jak dobrze pójdzie to sprawimy sobie prezent na gwiazdkę.Tu trzeba poczekać na zwierzaczka.najpierw muszą sprawdzić warunki mieszkalne w których kot będzie przebywał,rozmowa z nami,potem my jedziemy do kotka i poznajemy sie w jego legowisku..jak wszystko jest ok ...to płacimy pewna kwotę,bo zwierzaki są już po wszelkich zabiegach.czekają na adopcje w domach zastępczych .Teraz odwiedza nas kot sąsiada,ciągle lata na dworze,bo sąsiad uważa że koty muszą być całymi dniami na powietrzu.Serce mi sie kraje i Cyrusek często przesiaduje u nas ...nie mówię mu o tym za często,ale nadmieniam ,że kot lubi ciepełko i dobry jest wybieg na trochę ,ale nie na cały dzień.Dlatego otwieram mu drzwi do mojego domku i tez nakarmię i wypieszczę::))Szczęśliwy potem leci do domu ..ale dopiero po 17 godzinie go wołają::))))Serduszko zostawiam♥♥ Piękny testament.

      Usuń
    3. Danusiu kochana, w Niemczech jest bardzo podobnie w przypadku adopcji zwierzaczka. Najpierw pani Kleppinger telefonicznie mnie o wszystko wypytala, umowilysmy sie w Worms na pierwsze spotkanie z Dinusiem, aby sie przekonac, ze do siebie pasujemy, a pozniej przywiozla mi go do domu. Oczywiscie zaczipowanego z paszportem i ksiazeczka weterynaryjna, wysterelizowanego i czysciutkiego, pachnacego. Przywiozla mi cale wyposazenie potrzebne do spania i spacerow oraz karme na trzy miesiace. Byl z nia pierwszy moj spacerek, byla instrukcja, jak sie nim opiekowac i jak trzymac smycz. Opowiadalam to weterynarzowi w Polsce, a on nie mogl w to uwierzyc :) Ech Danusiu, Polakom jeszcze daleko do cywilizacji. Ciesze sie, ze wezmiesz kotka ze schroniska, jestes kochajaca zwierzeta osoba i dlatego one Cie tez tak kochaja :)
      Caluje Danus, przytulam mocno i zycze Ci
      wielu pieknych chwil z Twoim koteczkiem :)

      Usuń
  4. Halo Alu, miło spotkać pokrewna duszę. Dinusiowi przecudnej urody, przesyłają pozdrowienia moje pieski:Henia, Lili, Sally, Ozzy i Rita:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Alenko.
    Do serca przytul psa....
    Fajnie mieć takiego przyjaciela, który nie zdradzi i nie opuści w potrzebie.
    Widziałem wczoraj śnieg w Karkonoszach. Byłem wczoraj parę godzin w tych okolicach.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj zakamuflowana w ten zimowy
    pierwszy dzien nowego roku.wlasciwie to zdazylem jeszcze z noworocznymi zyczeniami. Pomyslnosci, zdrowia, bez stresowego upajania sie naszymi starymi smieciami ( Szobiszowicami ). Spelnienia najskrytszych ......Posmyraj prosze Dinusia za uszkiem. Do zyczen dolanczaja sie Mariola i Achim.
    Podaj mailem jakies nr kontaktowy.
    Serdeczne noworoczne pozdrowienia..
    ze Speyer
    Bronek

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj zakamuflowana w ten zimowy
    pierwszy dzien nowego roku.wlasciwie to zdazylem jeszcze z noworocznymi zyczeniami. Pomyslnosci, zdrowia, bez stresowego upajania sie naszymi starymi smieciami ( Szobiszowicami ). Spelnienia najskrytszych ......Posmyraj prosze Dinusia za uszkiem. Do zyczen dolanczaja sie Mariola i Achim.
    Podaj mailem jakies nr kontaktowy.
    Serdeczne noworoczne pozdrowienia..
    ze Speyer
    Bronek

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze odwiedziny i uwagi. Pozdrawiam :)